Novoroční zkoušky obedience

Rozhodčí M.Píšová

Steward M.Vagenknechtová

 

Ch.Great Go Dajavera OB-1 VD 233b.

Ch.Perfect Match Dajavera OB-Z VD 229,5b.

 

Tak jsme se zase po nějaké době přihlásili na zkoušky obedience. Po přihlášení a prokousání se novým, ale opravdu moc pěkným systémem, jsem si dostudovala všechny cviky. A oha...oni nám to trošku za ty dva roky, světe div se, změnili a přidali kudrlinky. Tak jsme pilně dopilovali, co šlo. V pátek už se mě zmocnil pocit, že to nemůžu zvládnout a nebyl dobrý nápad se přihlásit. Všechny tři nás čekal povrch, na kterém jsme dosud nestartovali, písek.

 

OB-1

Trénink Grádyho začal zjištěním, že na place jsou tunýlky . Kdo zná Grádypsa od štěňátka tak ví, kam hned zaparkoval. To už jsem si říkala, no horší to být nemůže. Možná i díky tomu za mě spadla veškerá nervozita. Tradičně bylo první skupinové odložení, tam až na přešlápnutí packou někde uprostřed odložení jsme se drželi skvěle a první známka 9,5b nám zvedla náladu a dodala odvahu. Zbytek cviků byl nad naše očekávání, a nejen kvůli tunýlkům. Všechny cviky jsme dokázali od minule (to už je nějaký rok, dva) vylepšit. Dokonce jsme doběhli do boxu, s čímž jsme týden před ještě bojovali. Sice jsme pak dřív vstali, možná i díky mému slonímu pohybu v písku, ale byla jsem šťastná. Ani aport nebyl cirkusovým číslem, jak bylo zvykem .Celou dobu se soustředil, pracoval. Byla jsem hrdá, že jsme to zvládli a polepšili si nejen známkou, ale i bodový hodnocením. A na náš výkon se hezky koukalo. Nakonec z toho byl nejlepší výkon ve třídě a pomyslné 1.místo!

 

OB-Z

Pepínovi jsem hned v tréninku zamotala hlavu, když jsem šla do boxu před ním, a taky se mi to hned při zkoušce vrátilo. Ale odložení bylo parádní 10b! Ostatně i všechny cviky, které následovaly byly dle našeho standardu, nic nového jsem nevymyslela (ano já). Pak nám trošičku situaci zkomplikovala jeho touha jít všechny pozdravit, hlavně čtyřnohé fanynky v první řadě. Rozhodila se koncentrace, ale bojovali jsme jak lvi a dokázali se zkoncentrovat znovu a docvičit. Alespoň víme na čem pracovat .Pepíno je prostě "hujer", zase si polepšil známkou i bodovým hodnocením a je radost s ním pracovat. Pokud já totiž nevymyslím žádnou specialitku, je na něj spolehnutí . Důkazem je 5.nejhezčí výsledek ve třídě!

 

Opět se sešla skvělá parta lidí, ono to snad ani na obedienci jinak nebývá. Skvělí pohodoví rozhodčí i stewardi. Děkuji Lada za uspořádání a zase někdy. Určitě dřív než za dva roky.

 

Poslední dík patří Jardovi, který si udělal výlet s naší Emmou do ZOO a dal nám tak prostor na zkoušky.