Speciální výstava BCCCZ

Krásný víkend za námi a náramně jsme si ho užili! Počásí přálo a kluci opět splnili plán a z výstav pořádané BCCCZ si odvezli výborné! Jako vždy mají nádherné posudky Ještě teď jsem dojatá, protože po zdravotních peripetiích Grádýska mě jeho vítězství ve třídě veteránů udělalo obrovskou radost! A smekám před konkurencí, byla to paráda! Jsem na oba chlapečky moc moc hrdá! Opět mi byla svěřena důvěra a ve stylu "kozel zahradníkem" handlovala několik svěřenců:

Catelyn Nica Bohemica,třída otevřená: Excellent + Excellent 4!

Action´N Reaction Legemond, třída vítězů: Excellent 1 CAC! + Excellent,

Bond of Trust Legemond, mezitřída:Excellent 1 CAC

Glamdring´s Glow of Bordertreowe, třída čestná: Excellent 1.

Děkuji a gratuluji všem zúčastněným. Ivě za skvělou kávu,péči a atmošku (díky patří i Zděně), Nikče za to, že jsi do toho se mnou šla a mám velkou radost a jsem pyšná, jak to Kéťa zvládla! Petrovi díky za rum a Kláře za důvěru, cenné rady a bezchybný handling!