MR BCCCZ v Obedienci 2019

Na obrázku může být: grass a outdoor
Dlouho jsme váhala, zda nás na tak prestižní akci přihlásit, ale nakonec jsem se odhodlala. Cílem bylo pěkně vše odcvičit a neudělat zbytečné chyby. Nejvetším snem bylo dát cvik obíhání kužele v závodě, což se nám letos ještě nepodařilo. Navíc vidět ty největší machry v nejvyšší třídě bylo teda něco! Kloubouk dolů!
 
Speciálu dle OB-Z
Rozhodčí: Markétá Píšová
Steward: Iveta Skalická
Perfect Match Dajavera (Pepíno)
Měli jsme za úkol zlepšit soustředění v závodním prostředí. Hned při odložení nás čekala velká zkouška nervů (alespoň pro mě:)). Jeden pejsek se zvednul a šel obkouknout konkurenci, a tak došlo k přerušení cviku a odložení ve skupině se opakovalo. Pepa to zvládnul za 10 bodů! V jednotlivých cvicích jsme šli na řadu jako první, což nám hodně prospělo a nakonec z toho bylo hned 6 desítek z 11! Byla jsem šťastná a spokojená s výkonem, protože i tam, kde desítka zrovna nepadla bylo hodnocení na výbornou! A co víc? Pokořili jsme "kužel" Hurááá! Jediné odložení do lehu se nepovedlo, Pepa se začuchal a posunul...příště už to dá :) Při vyhlašování výsledků, jsem se musela štípnout! Jsme na bedně! Máme výbornou!
 
MR BCCCZ, třída OB-1
Rozhodčí: Steinlechner, Jánský
Steward: Zamykalová, Vágenknechtová
Great Go Dajavera
Po dlouhé době v hale, navíc poprvé na dvou placech. Při odložení ve skupině se někdo musel podrbat, a pak si rovnou lehnul...0 bodů :D Ale měli jsme i světlé chvilky a získali pěkné body: Vyslání do čtverce, přivolání, odložení do lehu, přivolání přes překážku a chůze (z té jsem měla fakt radost). Zakletý pro nás zůstal kužel a odložení do stoje bylo také krkolomné. Kde jsem zase zkazila něco já byly polohy na dálku, když se někdo nepodívá pořádně na tabulku a zazmatkuje, tak je z toho bohužel jen 6,5 bodu. Grády si zase neodpustil cirkusové číslo s aportem, alespoň jsme pobavili :D a vykřesali z toho 6,5 bodu. Celkově jsem byla spokojená a měla z našeho společného výkonu dobrý pocit. Grády prostě jezdí jen pro zábavu a do počtu, ale zase předvádí standartní výkony a vždy mě překvapí, protože nakonec z toho bylo pěkné umístění...bramborová medaile, wow!

 

Bez koho by tohle všechno nebylo? Lada Richterová a BCCCZ: Skvělá organizace, perfektní místo, úžasní rozhodčí, stewardi i pomocníci! Kynologický areál Studenec u Trutnova je dokonalý! Starovala jsme ve dvou třídách současně, které nadto byly i současně posuzovány, takže jsem "přebíhala " z jedné prohlídky parkuru na druhou prohlídku parkuru, z jednoho odložení ve skupině na druhé, z jednich individuálek na druhé. A vůbec jsem nebyla v presu a stresu. Vše si organizátoři pohlídali a klaplo to na jedničku s hvězdičkou. Mohla jsem se tak plně soustředit na výkony. MOC Děkuji!

Gratuluji všem vítězům napříč třídami a obdivuji každého, kdo sebral odvahu a zúčastnil se :)