Předsilvestrovské závody v obedience, Trutnov

        Poslední letošní obedience závody jsem absolvovala s oběma kluky. Cílem bylo otestovat Pepína v závodní atmosféře a hale. S Grádymbyl síl mnohem odvážnější: nezískat  nulu. Na konečném pořadí nám ani tak nezáleželo, a tak jsem z legrace klukům slíbila, že deváté a čtrnácté místo je jisté :D

    Gready startoval v třídě OB-1. Sen o kontě bez nuly se rozplynul hned při dlouhodobém odložení, kdy se Grády začuchal a než jsem stačila zasáhnout z úkrytu, tak vše korunoval označkováním soutěžního placu. Dvě nuly byly doma :( Při indiviuálních cvicích jsem přidala na konto dvě nuly já, byli jsme si kvit :D. I přes to mi Grády udělal radost, protože mezi cviky byl pozorný a soustředil se. Slovy rozhodčí: "Gready se probral :)". Chůze byla opět lepší než minule (8b), Skok přes překážku a odložení do sedu bylo téměř dokonalé (2x9,5b), do čtevrce jsme vítězoslavně doběhly za 9b a přivolání za 8,5b. Aport se neobešel bez menšího cirkusového čísla (5,5b). Nebýt počáteční "dvounuly" jistě by bodové hodnocení bylo zase o chlup lepší než minule, ale to je obedience. Nakonec Grády nezískal ani to slíbené 14.místo a byl se známkou dobrý na 11.místě :)

Pepíno a jeho druhý start v třídě OB-Z. Kluk ušatej je hujer meteleskumbleskum :) Obrovskou radost mi udělal hned při odložení, kdy získal 10b! Stejně dokonalé byly překážka, čtverec a všeobecný dojem, suma sumárum 4x10b! Chůze za 9,5b, odložení do sedu a přilování 2x9b, ovladatelnost na dálku za 8b. Dvě nuly zavinila panička. Při odložení do lehu jsem byla málo důrazná a při aportu jsem se na Pepína koukla dřív, než jsem měla aport odebírat a Pepíno si myslel,že je něco špatně a aport upustil. Se známkou Velmi dobrý se úmístil na 6.místě.

Závody měly skvělou atmosféru a luxusní organizaci. Těším se na další Trutnovská klání :)