Tak si tak dál žijeme a zvykáme si na...

...vysavač. Tak jsem se v týdnu rozhodla, že vygruntuju byt. Great spokojeně ležel v obýváku a sledoval, jak utírám prach. Byla jsem zvědavá, jak bude reagovat na vysavač. Přinesla jsem ho do obýváku a položila na zem. Great si ho očuchal a skočil na něj. Když jsem vysavač zapla Gready znejistěl, a tak jsem mu ho nechala znovu očuchat a ukázala hadici, aby věděl, že pro něj není nebezpečná a není se čeho bát. Musím říct, že se choval ukázkově. Neštěkal ani neutíkal nikam do kouta. Stále se držel u mě a měl ho v merku :)

 

...práci na zahradě. Ano přátelé! Great je zahradník tělem i duší :) Krom toho, že pořád žere hlínu, tak mi i pomáhal při pletí. První koukal, co to jdu vůbec dělat. Když uviděl jak motyčkou kutám v hlíně a vytahuji plevel, hned přiložil packu k dílu. Zuřivě začal hrabat jen kousek ode mě a vytahovat zubama plevel. Bohužel jsem musela jeho nabídku s pomocí odmítnout, protože jinak by bylo víc hlíny jinde než na záhoně:)

 

... koupání. Jelikož jsem jeden den odchytla na Greadym blechu, jeli jsme na veterinu. Tam nám řekli, že to zřejmě byla náhoda a spot-on, který máme, funguje. Na doporučení jsme koupili insekticid a vystříkali boudičku sousedovic psa a okolí, kde by se blešky mohly vyskytovat. Vyprali jsme Greatíkovi pelíšek i deku, abychom měli jistotu, že se blešky nebudou množit. No a na řadu přišel Great. Položila jsem ho do vany a nechala ji očuchat, včetně sprchy. Zpočátku sice nebyl Great nadšen, ale držel. Bylo to na něj však dlouhé, takže ke konci už bručel..moc se mu to nelíbilo. Když jsme opláchli poslední zbytek šamponu, vysušili jsme Greata froté ručníkem. Chvilku byl z celé akce trošku nesvůj, ale nakonec se uklidnil a čisťoučký si hověl u televize:)

... jiná zvířátka. Setkání se psi už Greatík celkem zvládá. Pokud vidíme, že majitel druhého psa je sdílný a psa zvládá, necháme, ať se hafani navzájem oťukají :) Tak jsme si řekli, že vyrazíme na výlet do zoo. Musím podotknout, že mnohdy byl pro všudypřítomné děti a jejich rodiče či prarodiče vetší atrakcí samotný Great, než-li ostatní zvířata v zoo. Nejvíce Greata zaujaly surikati. Jak zmerčily, že přišlo něco chlupatého k jejich výběhu, hned se postupně slétly k pleksisklu a zkoumavě si Greata prohlížely a on zase je. Kromě surikat se mu líbily i žirafy a zebry.

... cestování v autě. Když jsme si vezli Greata domů, byl v autě nesvůj. Chvilku koukal z okna, chvilku chtěl zkoukat kufr. Nevěděl, kde je jeho místo. Snažíme se s ním často jezdit autem, aby si zvykl. A zabírá to! Dnes už si pěkně lehne na sedačku a spí nebo okusuje spokojeně kostičku.

... procházky v parku. Tak jsme koupili stopovací vodítko a jeli jsme ho vyzkoušet do parčíku. Great byl nadšen. Běhal za freesbíčkem a pěkně chodil na zavolání. Čekali jsme, že se bude chtít  "trhnout", ale kupodivu se držel nás i přesto, že měl 10-ti metrový revír. Těšíme se až zase vyrazíme někam na louku nebo do parku a budeme moci zase využít nové vodítko;)